Gerente de Facilidades Fisicas (FM) - Temporal

The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints

  • Ciudad de Guatemala
  • Permanente
  • Tiempo completo
  • Hace 30 días
Job Description:Este puesto ayuda a proporcionar y mantener instalaciones que brinden a los miembros de la Iglesia lugares donde puedan trabajar, adorar, enseñar, aprender, orar juntos, hacer y renovar convenios y recibir ordenanzas sagradas. Será el contacto principal con el cliente para todos los asuntos de instalaciones físicas relacionados con las instalaciones y propiedades existentes. Este puesto también ayudará en la prevención del deterioro de los edificios y maximizará su vida útil mediante la aplicación juiciosa de los procesos y estándares de operaciones y mantenimientoResponsibilities:
  • Prepare and implement operations & maintenance annual plan
  • Scope building renovation projects with the assistance of project Manager
  • Regularly inspect facilities to ensure compliance to approved standards
  • Manages resources including staff, contractors, and vendors to execute the annual plan
  • Secures contractors and vendors and ensures that work and services meet established specifications.
  • Communicates frequently with customers, employees, vendors and contractors to develop and maintain effective relationships.
Qualifications:
  • Strongly prefer BS degree in facility management, construction management, business, or a related field, with 2-5 years experience in facility management, property management, or MBA with 2 years experience in facility, property management or related industry.
  • 3 or more years in a leadership role leading others.
  • Must be proficient in the use of computers and cellphones. Must understand and be able to use MS Office applications, department-specific software, web-based programs, internet services, and wireless communications.
  • Knowledge in facility and property management, construction procedures, business practices, safety and fire codes.
  • Proven front-line management skills in a multi-discipline work environment and ability to manage difficult situations to achieve a positive and appropriate resolution.
  • Ability to communicate professionally with employees, priesthood leaders, contractors and vendors.

The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints

Empleos similares

  • Asistente Administrativo Financiero (TEMPORAL)

    Servicios Logisticos Guatemala, S.A.

    • Ciudad de Guatemala
    • Q 6.250 mensual
    RESPONSABILIDADES: Asistir al Gerente Financiero en las actividades de administración de los recursos físicos de las instalaciones de la oficina. organizar las actividades pers…
    • Hace 23 días
  • Reclutador masivo Temporal

    Gomez Lee Marketing

    • Ciudad de Guatemala
    Realizar los procesos de atracción, selección, incorporación, de talentos propiciando así la productividad organizacional y la mejora continua. Administrar el proceso del Banco de …
    • Hace 16 días
  • Analista Reclutamiento y Selección Zona 12 Temporal

    • Ciudad de Guatemala
    Realizar el proceso de reclutamiento completo, con el fin seleccionar a los candidatos idóneos para la cobertura en tiempo de las vacantes existentes. Requerimos 6o. semestre ap…
    • Hace 10 días